Magyarország nyitólapja

Keresés
Találatok száma - 13 db
Hőlégballonos sétarepülés

A hőlégballonozás a legbiztonságosabb, a legtermészetközelibb és a legszebb repülési mód. Az utas nem egy szűk fülkében vagy bekötve utazik, hanem egy kényelmes kosárban ahol szabadon mozoghat. Olyan helyeken lehet utazás közben leszállni vagy berepülni, ahova földi járművel sem lehet könnyen eljutni (pl. erdős tisztások). Ezeket más légi járművel nem lehet átélni csak a hőlégballonnal. A repülés teljes időtartama alatt lehet filmezni, fotózni. Élje át ezt a nagyszerű élményt velünk! További információért látogassa meg honlapunkat!

Holegballonos sétarepülés

A holegballon.org oldal bemutatja az olvasónak a hőlégballonos sétarepülés körülményeit, hogyan működik a hőlégballon, megtudhatjuk mi a különbség a kötött függeszkedés és a hőlégballonos sétarepülés között. Sok felmerülő kérdésünkre kaphatunk választ, mint: milyen időben és hol lehet repülni, meddig tart a program, hány személy repülhet egyszerre, milyen ruhában menjünk, és mi az, amit semmiképp se hagyjunk otthon, ha hőlégballonozni megyünk.

Hőlégballonos Sétarepülés

Történelmünk legrégebbi és legbiztonságosabb repülési formája a hőlégballonozás. Kétféleképpen lehet kipróbálni; az egyik módja a sétarepülés, amely kb. 1 órás és az évszaktól függően változó (nyáron kb. 350-700 m, télen 1200-1300 m) magasságban utazhatunk a hőlégballonnal. A ballonozás másik módja a függeszkedés, amelynél a ballon rögzítve van egy adott ponthoz, és csak függőlegesen kerül mozgásba. Max. 10-30 m magasra emelkedik jellemzően rendezvényeken lehet kipróbálni ez utóbbi, pár perces szolgáltatást.

Phoenix Hőlégballon Repülő Egylet

Honlapunkon megjelenő cikkek, képgyűjtemények valamint videó felvételek segítségével kísérheti figyelemmel egyesületünk életét, tevékenységét. Rendszeres résztvevői vagyunk hőlégballonos találkozóknak, versenyeknek, közönség-rendezvényeknek. Magasan képzett pilótáink és lelkes szakszemélyzetünk biztosítja, hogy utasaink gondtalan és feledhetetlen élményben részesülhessenek. Leggyakrabban a Velencei tó térségében végezzük repüléseinket. A tóparti települések, a csillogó víz és a különböző fényviszonyok szülte színek és árnyékok fényképezőgépért kiáltanak. Egész évben - télen is - repülünk, amikor azt a szél és a csapadék lehetővé teszi. Kérdéseivel bátran forduljon hozzánk! Üdvözlettel, Az egyesület tagsága

WwAir sétarepülés

Sétarepülések Dunakeszi repülőteréről. Lehetőséget kívánunk adni azoknak az embereknek, akik még soha életükben nem repültek. Ezért találtuk ki az Első Repülés Élménye programunkat, ami 10 perces és lehetőséget ad bepillantani a repülés csodálatos világába. Ezen kívül lehetőség van természetesen hosszabb repüléseket választani melyek közül a legnépszerűbbek a Visegrádi, Esztergomi illetve a Budapest panoráma programunk.

Hőlégballon sétarepülés

Ezt a weboldalt veterán hőlégballon pilóta írta, így ön biztos lehet abban, hogy a témáról itt pontos információkat, helyes tájékoztatást kap. Ügyeltünk arra is, hogy kerüljük a szaknyelvet így biztosítva a téma érthetőségét a laikusok számára is. Ha pilótaként is szeretnél működni, az már egy picit munkásabb, de az is elérhető. Ezen az oldalon minden információ megtalálható azok számára, akik sportként szeretnék űzni a hőlégballonozást, de azok számára is, akik csupán egy sétarepülésen szeretnének részt venni és előtte tájékozódni szeretnének.

A hőlégballonozás az összes repülősport között a legbiztonságosabb. A hőlégballonozás magyarországi kezdete óta (1986) az egyetlen légisport, ami sosem követelt emberéletet hazánkban. Igen, lehetőséged van arra Neked is, hogy hőlégballonozz. :) Legtöbben párjukkal jelentkeznek be hozzánk; illetve ajándéknak, meglepetésnek vásárolják a hőlégballonozást másoknak. Akár sportolás, akár élmény szerzés szempontjából választjuk a hőlégballonos sétarepülést, mindenképpen életre szóló élményt nyújt.

Sétarepülés elérhető áron

A repülés élményét ma már mindenki megtapasztalhatja. Érdekes és gyönyörű élmény. Próbáld ki Te is és repülj velünk! Cessna repülőgépünkkel állunk rendelkezésedre, mely biztonságos, levehető ajtaja garantálja a teljes kilátást, valamint a fotózási lehetőséget. Gyönyörű légi élményben lesz részed elérhető áron. Érdekel, hogy milyen lehet városod a magasból? Esetleg fontos emlékeid színterét szeretnéd megtekinteni? Engedj kívánságaidnak és ajándékozd meg magad, illetve szeretteidet ezzel a pótolhatatlan élménnyel.

Pécsi sétarepülés

Cégünk sétarepüléseket szervez a pécsi repülőtérről.Bármelyik sétarepülésünket megvásárolhatja ajándékutalvány formájában is , mely praktikus ajándék lehet esküvőre, születésnapra ,házassági évfordulóra. Cégünket abból a megfontolásból alapítottuk hogy elérhetővé tegyük bárkinek a repülés csodálatos élményét. Leginkább sétarepülésekre szakosodtunk de vállalunk repülőgépes csapatépitő tréningeket, és taxirepülést is.Az elmúlt években számtalan egyedi megrendelést teljesítettünk cégek és magánszemélyek részére ügyfeleink legnagyobb megelégedésére. Sétarepüléseinkhez kapcsolódnak ajándékutalványaink, mely tökéletes és praktikus meglepetés születésnapra, évfordulóra, nászajándékba, randevúra stb. de kikapcsolódásnak, kirándulásnak sem utolsó. Büszkék vagyunk rá, hogy egyre több utasunknak tudunk bepillantást nyújtani a repülés fantasztikus világába.

Hirdetés
Kékrubin sétarepülések

Sétarepüljön a Dunakanyarba, nézze meg a Visegrádi várat madártávlatból. A repülőgépeink 3 utasférőhelyesek. Bármelyik utunkat megvásárolhatja ajándékutalvány formájában is ,mely kíváló ajándék lehet születésnapra , névnapra , nászajándékba. Kiindulási repülőterünk a Budapest szélén elhelyezkedő budaörsi repülőtér.

Budapesti sétarepülés.

Rotorway

Cégünk üde színfolt a magyar repülésben. Együttműködve anya-vállalkozásunkkal a BUDAPEST HUNGARY.HU -val, helikopteres sétarepülés, repülőgépes sétarepülés, taxi repülés, és egyéb repülések vannak kínálatunkban. Mindenféle helikopter és repülőgépes repüléssel kapcsolatban forduljon hozzánk bizalommal.

Sétarepülés Dunakeszi

Budapest - Esztergom - Visegrád - Szentendre Fedezze fel velünk Magyarországot! Tekintse meg a Dunakanyar szemet gyönyörködtető panorámáját! Repüljön velünk Magyarország nevezetes helyeire! Kitűnő fotózási és videózási lehetőség!